torsdag 18. november 2010

Krim i vente! Hvor skal dette ende?

Rysjedame#1 skal forsøke seg på Camilla Läckberg og håper å ikke havne på krimkjøret. Krim er en sjanger som er lett å låne ut og på Mailand har alle bøkene til Läckberg vært flittig lånt og lest. Snart kommer den nyeste fra bokklubben og da blir det nok venteliste her hos oss også. Etter å ha brukt alt for lang tid på hele Dødslekene-triologien (anbefales!) er dermed faren for å bli ensporet  her igjen ved mitt modige valg....  men vi får se. Jeg gleder meg i hvertfall!
 -Anne Brit-

2 kommentarer:

  1. Kos deg med Läckberg, men det er lett å bli hekta. Jeg starta på bok nr 1 i sommer og nå holder jeg på med den siste.

    SvarSlett
  2. En herlig bokserie. Har lest alle og de anbefalles på det sterkeste. Hildegunn

    SvarSlett