onsdag 1. desember 2010

Desember...

Jeg gleder meg over at julemåneden er her. Her på Mailand legger VG3-elevene siste hånd på særemnet sitt i disse dager. Jeg er stolt og glad for måten mange av dem har brukt oss på. Vi har etter beste evne vært samtalepartnere ift tema og hvilke bøker de legger opp og vi har skaffet egnet litteratur.
 I biblioteket har vi funnet frem julelampa vår og stilt ut julefilmene. På Spotify har Anne Brit laget en egen julespilleliste som går på repeat. Det er slett ikke verst å være bibliotekansatt i disse dager;-)

 Selv er jeg midt inne i Jonathan Franzens siste bok, Frihet. En amerikansk roman som, etter min mening, brennhett tar pulsen på vår tid i all sin dysfunksjonalitet hva begrepet familie angår. Boka er bejublet av anmeldere jevnt over, og halvveis i boka som jeg er, må jeg si meg helt enig!
-Kristin-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar