onsdag 28. september 2011

Forefallent arbeid og kalde gleder!

I dag har elevene fri og lærerne er på kurs i læringsstiler. Da har vi hele dagen til å få unna forefallent arbeid. Hurra! Nå har jeg bestilt bøker, Kristin har katalogisert og vi har også rukket å ta nye bilder til bloggheading vår:o) Etter lunsj skal jeg lære Kristin å publisere på hjemmesiden. Programmet vi bruker heter Easy publish, men det vil jeg kalle å strekke sannheten langt ettersom det ikke finnes easy overhodet.

Det er en fryd å jobbe med Kristin ( det har dere sikkert skjønt) og se hva jeg fikk i går!
Lollipop rangeres rimelig høyt på min "Ting jeg virkelig liker" liste! Jeg har også fått lånt en Mac,så i løpet av uken satser jeg på å finne ut hvordan kildeverktøyet Zotero funker på Mac. Lar det seg integrere i Word uten problem? That`s the question og rysjedamene er på saken.

-Anne Brit-

1 kommentar:

  1. Hei! Veldig kult toppbilde på bloggen altså! Og det med zotero følger vi tilhengerne deres veldig spent med på!

    Håper Lollipopen smakte;)

    Maria

    SvarSlett