torsdag 26. april 2012

Regntung aprildag...perfekt for god film!

I dag regner det jevnt og det er mørkt og trist. På slike dager har man to valg; enten å trosse været og trampe ut i det med fullt regntøy, liv og lyst eller å krype opp i sofaen og bli der. I dag velger jeg det siste, og jeg vil bruke tiden på å se en god film om igjen. Mitt valg blir Brokeback Mountain, dramafilmen fra 2005, basert på en fortelling av Annie Proulx og regissert av Ang Lee. Filmen om de to mennene og deres umulige kjærlighet til hverandre gjorde inntrykk første gang jeg så den. Jeg vet ikke om den vil gjøre samme inntrykk på meg i dag som i 2005, men det akter jeg å finne ut! ....kommer tilbake til dette i senere innlegg!
-Kristin-
Bildet er hentet her
-Kristin-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar